Archive

Ιωάννης, ο Ρώσος [en]

“Μερικά πράγματα δεν μπορεί κανείς να τα κρίνει, αν δεν τα έχει δοκιμάσει μόνος του” (Φ. Ντοστογιέφσκι) Είναι πολλοί αυτοί που παρακολουθούν εθισμένοι αμερικάνικα σίριαλ, που θαυμάζουν, πέρα από την πλοκή και τα εφέ, τους ηθοποιούς τους. Είναι κι άλλοι, που στ΄ αντίστοιχα ντόπια προϊόντα, θα εκτιμήσουν ηθοποιούς που έπαιξαν στο “Νησί”, στο “Δέκα”, στην “Αίθουσα του Θρόνου”… ως εκεί. Κι είναι λίγοι αυτοί που θα φτάσουν ν΄ αναλογιστούν τη δουλειά ενός ηθοποιού μιας τυπικής καθημερινής ή εβδομαδιαίας ελληνικής τηλεοπτικής σειράς. Θα υποτιμήσουν στα γρήγορα το ποιόν του, τις σπουδές,... Read the Rest →

 

Γεράσιμος, ο οργισμένος [en]

Παρέα με τον Μπρεχτ, τον Μαγιακόφσκι, τον Έλιοτ, τον Τζόυς, τον Ξενοφώντα, τον Θουκιδίδη, τον Σαχτούρη, τον Λειβαδίτη και τον Λασκαράτο, πέρασε ο Γεράσιμος Γεννατάς τον χειμώνα, στήνοντας στον τοίχο όλους τους σύγχρονους τυράννους και πετώντας τους βελάκια. Η αγανακτισμένη, μπουχτισμένη, απελπισμένη, αναστατωμένη, θυμωμένη παρέα έβαλε τον Γεράσιμο μπροστάρη να διαμαρτυρηθεί για τα προδομένα της όνειρα. Μίλησε για έλλειψη αξιοπρέπειας, για υποτελείς συνειδήσεις κι ήταν ο ίδιος πολύ περήφανος. Συγκινητικός. Επηρεάζοντας συναισθήματα και προκαλώντας σε μια συλλογική κίνηση. Με χιούμορ. Το ΄χει στο αίμα του άλλωστε. Δεν ήταν απλώς αιχμηρός,... Read the Rest →

 

Πέτρος, ο απόστολος [en]

Τελευταίο σχόλιο της BrainCo #3 Ο Φον στην εποχή της Φράου. «Προσοχή! Ο Ραδιοφωνικός Σταθμός Αθηνών ύστερα από λίγο δεν θα είναι ελληνικός. Θα είναι γερμανικός και θα μεταδίδει ψέματα. Έλληνες, μη τον ακούτε. Ο πόλεμος συνεχίζεται και θα συνεχισθεί μέχρι της τελικής μας νίκης». Έτσι έκλεινε το πρωί της 27ης Απριλίου 1941 η εκφώνηση του Κωνσταντίνου Σταυρόπουλου από το στούντιο του Ζαππείου, κι έτσι άρχιζε ο “Φον Δημητράκης” τον Οκτώβριο του 2013, εδώ, «στην ελεύθερη ακόμη Αθήνα». Με την αφήγηση μιας άλλης εποχής, που στις εξετάσεις των μαθημάτων της... Read the Rest →

 

Ελισάβετ, η ακροβάτισσα [en]

Η σημασία του να “αθλείται” κανείς διαρκώς Tελευταίο σχόλιο της BrainCo #2 Για όσους έχασαν το μονόλογο της Ελένης Γκασούκα “Εγώ, η Γωγώ” δια στόματος Ελισάβετ Κωνσταντινίδου στο θέατρο Αθηνών, η Ελισάβετ παραμένει μια εξαίσια κωμική ηθοποιός, που ξέρει να παίζει σοβαρά την κωμωδία, να χειρίζεται τους ρυθμούς και τις εντάσεις της, να κάνει το κοινό να ξεσπάει σε γέλια με λυγμούς. Για όσους είδαμε τη “Γωγώ”, στο “Ελισαβετιανό” πορτρέτο προστέθηκαν λέξεις όπως: ακούραστη, πανέξυπνη, με φοβερή τεχνική, φοβερό ένστικτο, φοβερή πίστη, επιμονή και άθληση* ..ακροβάτισσα σκέτη. Από την ειρωνεία... Read the Rest →